Dex: 2013 its serious | Log

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ja ik log er soms ook gewichten bij, alleen vandaag niet. Ging niet zo lekker met oog op me hand, dus heb er op een gegeven moment wat afgehaald tot het goed voelde. Incline BB press was 3x5x42.5 kg

Comment

Originally posted by Robbie1970 View Post
      Raar trainschema, raar om cardio te doen, zou eerst wat gaan leren over de basisprincipes kwa training, het raakt kant noch wal om zo'n iemand split te laten doen als je nog geen basis hebt.
      Tja. Al doende leert men, luidt het welbekende gezegde.
      I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
      - Dave Tate

Comment

Originally posted by Dexie View Post
        Ja ik log er soms ook gewichten bij, alleen vandaag niet. Ging niet zo lekker met oog op me hand, dus heb er op een gegeven moment wat afgehaald tot het goed voelde. Incline BB press was 3x5x42.5 kg
        Jammer, dat is de reden dat ik ub/lb doe. Zodat wanneer ik een mindere training heb ik altijd nog een keer die week kan knallen. Ik heb ook een tijdje split gedaan zowel 3 als 4 dagen. De resultaten waren best goed vooral omdat je wat meer rust hebt.

Comment

Originally posted by Tails View Post
          Jammer, dat is de reden dat ik ub/lb doe. Zodat wanneer ik een mindere training heb ik altijd nog een keer die week kan knallen. Ik heb ook een tijdje split gedaan zowel 3 als 4 dagen. De resultaten waren best goed vooral omdat je wat meer rust hebt.
          Ja klopt, maar donderdag pak ik borst nogmaals rustig met 1 oefening.

En ja tot nu toe vind ik die rust wel fijn, toen ik FB trainde ging ik altijd wat te hard van stapel en was dan na 2 weken helemaal gebroken.

Comment

Ja klopt, maar donderdag pak ik borst nogmaals rustig met 1 oefening.

En ja tot nu toe vind ik die rust wel fijn, toen ik FB trainde ging ik altijd wat te hard van stapel en was dan na 2 weken helemaal gebroken.
            Kan ook te maken hebben met dat je te hard van start bent gegaan. Dat deed ik ook toen ik de eerste keer ub/lb deed en de resultaten vielen aanzieklijk tegen. In een relatief korte periode overtraint.

Comment

Ga je er nu ook bij kuren Dexie?

Achjo, misschien gained hij wel heel veel op split.
              "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Dexie zal ook op dit schema wel gainen lijkt me. Ik kwam 8kg vvm aan in 6 maanden op een 3daagse split. Of het beter kan? Vast! Maar laat hem lekker dit proberen als hij daar zin in heeft.
                Train hard or go hormone

Comment

Originally posted by inferno_0666 View Post
                  Tja. Al doende leert men, luidt het welbekende gezegde.
                  Je bedoeld dat Dexje het proefkonijn word van iemand die geen kennis van training/voeding heeft en daardoor al doende leert?
                  "You are what you eat..."
                  That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

Originally posted by Nocerino View Post

Achjo, misschien gained hij wel heel veel op split.
                    Elke verandering geeft een trigger, gaat om het totaaldoel, en zomaar met een split beginnen kan 2 kanten maar wat is daarna het vervolg?Maar dat ie gaat gainen geloof ik ook wel, mensen vallen ook verl af met Sonja bakker maar dan het vervolg?

Comment

Je bedoeld dat Dexje het proefkonijn word van iemand die geen kennis van training/voeding heeft en daardoor al doende leert?
                      ik ben zeker zo 'groot' geworden door het kuren? beetje jammer dat je het dan altijd daarop schuift.
                      Make it happen, shock everyone!

Comment

Rob houd je gebash op gip gwn voor je aub.

OT: tentamenweek is on, veel vrije tijd dus lekker warm eten

Comment

Dacht dat jij nog op de middelbare school zat?

Is idd een persoonlijke log, niet echt de juiste plaats om een prive oorlogje te gaan uitvechten lijkt me.
                          Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Originally posted by gain is pain View Post
                            ik ben zeker zo 'groot' geworden door het kuren? beetje jammer dat je het dan altijd daarop schuift.
                            Psies groot tussen aanhalingstekens, ben blij dat je het zelf ziet

Comment

Hou ik ook, heb me scherm altijd voor me.

Comment

Psies groot tussen aanhalingstekens, ben blij dat je het zelf ziet
                                Gelukkig ben jij altijd naturel gebleven hè?
                                Train hard or go hormone

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X